La Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) acull l’estada de cinc investigadors predoctorals de Moçambic

Els investigadors Alexandre Dinis Zavala, Leonel António Simila, Filipe Rui Baloi, Eulálio Feliciano Mabuie i Francisco Pedro Ngwenha participen en l’estada, gràcies al suport de la Fundació Autònoma Solidària

Bellaterra, 08-07-2019. La Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) acull l’estada de cinc investigadors predoctorals de l’Escola Superior de Journalismo de Maputo (Moçambic), entre el 25 de juny i el 25 de juliol de 2019. En concret, es tracta dels investigadors predoctorals Alexandre Dinis Zavala, Leonel António Simila, Filipe Rui Baloi, Eulálio Feliciano Mabuie, Francisco Pedro Ngwenha.

Aquesta estada es duu a terme en el marc del projecte de cooperació que la Càtedra té amb la Fundació Autònoma de Solidària, amb l’objectiu que personal docent i investigador de l’Escola Superior de Journalismo de Maputo pugui formar-se en el tercer cicle i assolir el grau de doctor en el programa del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB).

Exerceixen de directors de les seves tesis doctorals i tutors de l’estada de recerca els professors titulars del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) i investigadors de l’InCom-UAB María Dolores Montero, Maria Corominas i Enric Marín.

La Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) i l’Escola Superior de Jornalismo van iniciar per primera vegada el programa de cooperació, amb el suport de la Fundació Autònoma Solidària, l’any 2013.

Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)

Escola Superior de Journalismo (Maputo)

Fundació Autònoma Solidària

Comunicació i LGTBI, nova línia d’investigació
L’InCom-UAB incorpora una nova línia d’investigació, "Comunicació i LGTBI" , coordinada per Amparo Huertas Bailén. Des de fa més de tres anys estem treballant en ella i ha arribat el moment de fer-ho visible.
Amparo Huertas Bailén realitza diverses activitats acadèmiques a l’Escuela Superior de Propaganda y Marketing (ESPM) de São Paulo, al Brasil
La directora de l’InCom-UAB fou invitada pel Programa de Postgrau en Comunicació i Pràctiques de Consum de l’Escuela Superior de Propaganda y Marketing (PPGCOM ESPM) de São Paulo (Brasil) la primera quinzena del mes d’agost. Durant la seva estada, Amparo Huertas Bailén realitzà diverses activitats acadèmiques
Miquel de Moragas i Spà impartirà la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019)
El fundador i primer director de l’InCom-UAB impartirà el dijous 5 de setembre la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019), sota el títol “La investigació aplicada al disseny gràfic. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”