Amparo Huertas Bailén, membre del Jurat dels XI Premis per a la Diversitat en l’Audiovisual

El lliurament d’aquests premis és l’acte públic anual més important de la Mesa per la Diversitat en l’audiovisual, del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC). Amparo Huertas Bailén, directora de l’InCom-UAB, és membre de la Mesa

Bellaterra / Barcelona, 09-07-2019. El passat 5 de juliol es van lliurar els XI Premis per a la Diversitat en l’Audiovisual, concedits per la Mesa per a la Diversitat en l'Audiovisual, del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC). Amparo Huertas Bailén, directora de l'InCom-UAB, ha esta membre del jurat com a membre de la Mesa.

Els Premis inclouen diverses modalitats i, enguany, els projectes guanyadors han estat:

Categoria A (televisió):
Sèrie Oh My Goig!, produïda per Camille Zonca per a betevé

Categoria B (ràdio):
D’aquí i d’allà, d’El Prat Ràdio (91.6 FM)

Categoria C (producció audiovisual):
Hayati (My Life), de Boogaloo Films.
I tu, d’on ets? (Casal Intercultural d’Esparreguera) – Menció Especial

Categoria D (webs):
Pareu de parar-me, de SOS Racisme

Categoria E (premi trajectòria):
Programa Solidaris, de Catalunya Ràdio

Web CAC (notícia 05-07-2019): “La Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual analitza les aportacions de les dones a la diversitat i les bones pra`ctiques que permeten produccions audiovisuals amb perspectiva de gènere”

Comunicació i LGTBI, nova línia d’investigació
L’InCom-UAB incorpora una nova línia d’investigació, "Comunicació i LGTBI" , coordinada per Amparo Huertas Bailén. Des de fa més de tres anys estem treballant en ella i ha arribat el moment de fer-ho visible.
Amparo Huertas Bailén realitza diverses activitats acadèmiques a l’Escuela Superior de Propaganda y Marketing (ESPM) de São Paulo, al Brasil
La directora de l’InCom-UAB fou invitada pel Programa de Postgrau en Comunicació i Pràctiques de Consum de l’Escuela Superior de Propaganda y Marketing (PPGCOM ESPM) de São Paulo (Brasil) la primera quinzena del mes d’agost. Durant la seva estada, Amparo Huertas Bailén realitzà diverses activitats acadèmiques
Miquel de Moragas i Spà impartirà la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019)
El fundador i primer director de l’InCom-UAB impartirà el dijous 5 de setembre la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019), sota el títol “La investigació aplicada al disseny gràfic. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”