L’InCom-UAB col·labora amb la XVI Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

La Direcció General d’Afers Religiosos, del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, invita de nou el nostre centre d’investigació a participar en la programació de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Bellaterra, 16-07-2019. La Direcció General d’Afers Religiosos del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya convida l’InCom-UAB a participar en la XVI Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, que serà entre el 15 i el 30 de novembre de 2019. El centre d’investigació s’encarrega de coordinar la projecció d’una pel·lícula a la Sala de Cinema de la UAB en el marc d’aquest festival. A l’edició XVI, la pel·lícula projectada serà Lazzaro felice (Alice Rohrwacher, 2018).

Aquesta és la quarta vegada que l’InCom-UAB col·labora en aquest projecte. L’objectiu de la Mostra és apropar a la ciutadania la riquesa de la diversitat religiosa que existeix a Catalunya, fent visibles les diverses manifestacions religioses i espirituals, i afavorir el diàleg i la convivència.

Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Comunicació i LGTBI, nova línia d’investigació
L’InCom-UAB incorpora una nova línia d’investigació, "Comunicació i LGTBI" , coordinada per Amparo Huertas Bailén. Des de fa més de tres anys estem treballant en ella i ha arribat el moment de fer-ho visible.
Nova estada de recerca de Flor Micaela Ramírez Leyva a l’InCom-UAB
La seva estada, del 8 al 19 de juliol, s’ha emmarcat en la línia de treball sobre comunicació i salut dins del Grup Internacional d’Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut per la Generalitat de Catalunya com a grup consolidat de recerca (2017 SGR 0760)
Un projecte de cooperació de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB) rep finançament de la Fundació Autònoma Solidària
L’ajut permetrà a la Càtedra seguir contribuint al desenvolupament de l'ensenyament superior i la docència, la recerca i la formació de professorat doctor a l’Escola Superior de Jornalismo de Maputo, a Moçambic. Les responsables de la iniciativa són les investigadores María Dolores Montero i Maria Corominas