Miquel de Moragas i Spà impartirà la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019)

El fundador i primer director de l’InCom-UAB impartirà el dijous 5 de setembre la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019), sota el títol “La investigació aplicada al disseny gràfic. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”

Bellaterra, 03-09-2019. El catedràtic honorari del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) i fundador i primer director de l’InCom-UAB, Miquel de Moragas i Spà, impartirà la conferència inaugural de la cinquena edició del Symposium grafica (2019), que se celebrarà el dijous 5 de setembre, a les 10h, a la seu de l’Escola Superior de Relacions Públiques de Barcelona (ESRP), a la ciutat comtal. La intervenció de Moragas i Spà, titulada “La investigació aplicada al disseny gràfica. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”, serà moderada pel director del Grau de Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL) Josep Rom.

Aquest esdeveniment acadèmic se celebrarà del 4 al 6 de setembre, a Barcelona, i està dirigit especialment a estudiants, investigadors i docents especialitzats en disseny gràfic i creativitat publicitària.

Es tracta d’una iniciativa conjunta del grup de Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Ramon Llull, el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Grup de Recerca en Projectes de Disseny Gràfic de la Universitat de Barcelona, i compta amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya i del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Per als organitzadors, el Symposium supsa una oportunitat per dinamitzar la investigació especialitzada en disseny gràfic i creativitat publicitària a través de dues revistes científiques (Grafica i Questiones publicitarias).

Programa V Symposium Grafica (2019)

Revista Grafica

Revista Questiones publicitarias

ESPECIAL MÀSTER LGTBI+ Oberta la matrícula del nou Màster en Comunicació LGTBI+