Miquel de Moragas i Spà impartirà la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019)

El fundador i primer director de l’InCom-UAB impartirà el dijous 5 de setembre la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019), sota el títol “La investigació aplicada al disseny gràfic. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”

Bellaterra, 03-09-2019. El catedràtic honorari del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) i fundador i primer director de l’InCom-UAB, Miquel de Moragas i Spà, impartirà la conferència inaugural de la cinquena edició del Symposium grafica (2019), que se celebrarà el dijous 5 de setembre, a les 10h, a la seu de l’Escola Superior de Relacions Públiques de Barcelona (ESRP), a la ciutat comtal. La intervenció de Moragas i Spà, titulada “La investigació aplicada al disseny gràfica. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”, serà moderada pel director del Grau de Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL) Josep Rom.

Aquest esdeveniment acadèmic se celebrarà del 4 al 6 de setembre, a Barcelona, i està dirigit especialment a estudiants, investigadors i docents especialitzats en disseny gràfic i creativitat publicitària.

Es tracta d’una iniciativa conjunta del grup de Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Ramon Llull, el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Grup de Recerca en Projectes de Disseny Gràfic de la Universitat de Barcelona, i compta amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya i del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Per als organitzadors, el Symposium supsa una oportunitat per dinamitzar la investigació especialitzada en disseny gràfic i creativitat publicitària a través de dues revistes científiques (Grafica i Questiones publicitarias).

Programa V Symposium Grafica (2019)

Revista Grafica

Revista Questiones publicitarias

Comunicació i LGTBI, nova línia d’investigació
L’InCom-UAB incorpora una nova línia d’investigació, "Comunicació i LGTBI" , coordinada per Amparo Huertas Bailén. Des de fa més de tres anys estem treballant en ella i ha arribat el moment de fer-ho visible.
Amparo Huertas Bailén realitza diverses activitats acadèmiques a l’Escuela Superior de Propaganda y Marketing (ESPM) de São Paulo, al Brasil
La directora de l’InCom-UAB fou invitada pel Programa de Postgrau en Comunicació i Pràctiques de Consum de l’Escuela Superior de Propaganda y Marketing (PPGCOM ESPM) de São Paulo (Brasil) la primera quinzena del mes d’agost. Durant la seva estada, Amparo Huertas Bailén realitzà diverses activitats acadèmiques
La investigadora Ruth S. Contreras Espinosa publica un article sobre jugadors, escriptors i influencers, a la Revista Latina de Comunicación Social
El text, escrit amb les investigadores de la UPF María-José Establés i María del Mar Guerrero Pico, forma part del darrer número de la Revista Latina de Comunicación Social, i analitza com els hobbies mediàtics d’adolescents i joves es poden convertir en oportunitats de professionalització