Miquel de Moragas i Spà impartirà la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019)

El fundador i primer director de l’InCom-UAB impartirà el dijous 5 de setembre la conferència inaugural del V Symposium grafica (2019), sota el títol “La investigació aplicada al disseny gràfic. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”

Bellaterra, 03-09-2019. El catedràtic honorari del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB) i fundador i primer director de l’InCom-UAB, Miquel de Moragas i Spà, impartirà la conferència inaugural de la cinquena edició del Symposium grafica (2019), que se celebrarà el dijous 5 de setembre, a les 10h, a la seu de l’Escola Superior de Relacions Públiques de Barcelona (ESRP), a la ciutat comtal. La intervenció de Moragas i Spà, titulada “La investigació aplicada al disseny gràfica. Experiències de desenvolupament de disseny gràfic”, serà moderada pel director del Grau de Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL) Josep Rom.

Aquest esdeveniment acadèmic se celebrarà del 4 al 6 de setembre, a Barcelona, i està dirigit especialment a estudiants, investigadors i docents especialitzats en disseny gràfic i creativitat publicitària.

Es tracta d’una iniciativa conjunta del grup de Recerca en Estratègia i Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Ramon Llull, el Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Grup de Recerca en Projectes de Disseny Gràfic de la Universitat de Barcelona, i compta amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya i del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Per als organitzadors, el Symposium supsa una oportunitat per dinamitzar la investigació especialitzada en disseny gràfic i creativitat publicitària a través de dues revistes científiques (Grafica i Questiones publicitarias).

Programa V Symposium Grafica (2019)

Revista Grafica

Revista Questiones publicitarias

Presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, el dimarts 29 d’octubre a la tarda, al Palau Robert
Comunicació i LGTBI, nova línia d’investigació
L’InCom-UAB incorpora una nova línia d’investigació, "Comunicació i LGTBI" , coordinada per Amparo Huertas Bailén. Des de fa més de tres anys estem treballant en ella i ha arribat el moment de fer-ho visible.
Estada de l’investigador brasiler Bruno Vilas Boas Bispo a l’InCom-UAB
L’investigador, doctorand de la Universidade Federal da Bahia (UFBA), realitza una estada de cinc mesos al nostre centre, gràcies a una beca predoctoral del Govern de Brasil, en el marc de l’elaboració de la seva tesi doctoral sobre cinema
Amparo Huertas Bailén participa en el llibre Éxodos y geopolíticas, coordinat per Valerio Rocco
La directora de l’InCom-UAB firma un dels deu capítols del llibre Éxodos y geopolíticas, coordinat per Valerio Rocco. L’obra, publicada per l’Editorial Dykinson en el marc de la col·lecció “Pensar nuestro tiempo”, ha tingut el suport de la Sociedad Académica de Filosofía de España (SAF) i la Cátedra Internacional de Investigación en Hermenéutica Crítica HERCRITIA-Santander