L’InCom-UAB, entitat col·laboradora amb el Festival Internacional de Cinemes Africans (FICAB)

L’InCom-UAB, un any més, és entitat col·laboradora del Festival Internacional de Cinemes Africans (FICAB), que s’està desenvolupant a Barcelona, de l’1 a l’11 d’octubre als cinemes Maldà. El FICAB está organitzat per l’associació CinemÀfriques

Bellaterra/Barcelona, 02-10-2019. El Festival Internacional de Cinemes Africans (FICAB) es presenta com un viatge a la diversitat i creativitat del continent africà a través del llenguatge cinematogràfic. El festival pretén ser un instrument per a la revisió de l’imaginari estereotipat que existeix sobre aquest continent.

La primera edició es realitzarà entre els dies 5 i 11 d’octubre en els cinemes Maldà de Barcelona. Però amb anterioritat, entre l’1 i el 5 d’octubre, es pot veure a la Filmoteca de Catalunya el cicle ‘Àfrica es nombre de mujer: memoria de la voz femenina al FESPACO’.

L’InCom-UAB ve col·laborant amb el FICAB des de 2017. L’investigador de l’InCom-UAB Quim Puig presentarà la pel·lícula "Mossane" (dir. Safi Faye, 1996) el divendres 4 d’octubre a la Filmoteca de Catalunya, a la Sala Chomón, a les 19.30.

FICAB

Programació FICAB 2019

Sobre el film “Mossane” (dir. Safi Faye, 1996)

Presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, el 17 de desembre, a les 17.30h, al Palau Robert, a Barcelona