Amparo Huertas Bailén participa en el llibre Éxodos y geopolíticas, coordinat per Valerio Rocco

La directora de l’InCom-UAB firma un dels deu capítols del llibre Éxodos y geopolíticas, coordinat per Valerio Rocco. L’obra, publicada per l’Editorial Dykinson en el marc de la col·lecció “Pensar nuestro tiempo”, ha tingut el suport de la Sociedad Académica de Filosofía de España (SAF) i la Cátedra Internacional de Investigación en Hermenéutica Crítica HERCRITIA-Santander

Bellaterra/Madrid, 04-10-2019. Amparo Huertas Bailén firma el capítol titulat “Migrantes en el entorno digital: espacios y conexiones” en el llibre Éxodos y geopolíticas. L’obra està coordinada per Valerio Rocco, professor d’Historia de Filosofia Moderna a la Universidad Autónoma de Madrid (UAM) i recentment nomenat Director del Círculo de Bellas Artes. La directora de l’InCom-UAB reflexiona sobre la diversitat de processos d’hibridació cultural que avui poden donar-se des de la perspectiva del migrant per acbar destacant la qüestió del control digital.

El llibre recull investigacions presentades al VIII Congreso de la Sociedad Académica de Filosofía de España (SAF), celebrat a l’abril de 2017 a Barcelona amb el lema “El tema de nuestro tiempo: Historia, Tópos, Éxodos. In Memoriam Eugenio Trías”. L’obra, editada per Dykinson, forma part de la col·lecció “Pensar nuestro tiempo”. Segons explica María Teresa Oñate y Zubía, Catedràtica de filosofia de la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), l’objectiu de la mateixa és difondre investigacions que reflexionen de manera crítica sobre el nostre temps. Tant el congrés com aquesta publciació han tingut el suport de la Sociedad Académica de Filosofía de España (SAF) i de la Cátedra Internacional de Investigación en Hermenéutica Crítica HERCRITIA-Santander.

Referència bibliogràfica:

HUERTAS BAILÉN, Amparo (2019): “Migrantes en el entorno digital: espacios y conexiones”, a ROCCO, Valerio (coord.): Éxodos y geopolíticas. Madrid: Editorial Dykinson.

Posposada la presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018. Properament anunciarem la nova data
Conferència de José Luis Terrón sobre l’estigma, els mitjans de comunicació i el VIH i la sida
José Luis Terrón, director de l’SCOMLab InCom-UAB, pronunciarà la conferència ‘Estigma, mitjans de comunicació, VIH i sida’, el 18 de novembre a les 18.30 hores, al Centre LGTBI de Barcelona
Hadriel Theodoro i Amparo Huertas Bailén publiquen un article sobre el tractament periodístic de les persones LGTBIQ+ a la revista Ámbitos