Posposada la presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018. Properament anunciarem la nova data

Bellaterra / Barcelona, 16–10–2019. L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) presentarà l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017–2018 el dimarts 29 d’octubre de 2019, a les 17.30 hores (properament anunciarem la nova data), al Palau Robert (Sala Cotxeres) de Barcelona. L’Informe es publica, amb accés obert i gratuït, com a sisè volum de la col·lecció Lexikon Informes, una col·lecció especialitzada de la Direcció General de Difusió de la Generalitat de Catalunya.

L’acte serà presidit pel director general de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, Ignasi Genovès, i, en representació de la Universitat Autònoma de Barcelona, hi participarà Virginia Luzón, vicerectora de Comunicació i de Promoció. A la presentació, també hi intervindrà la directora de l’InCom-UAB, Amparo Huertas Bailén.

A l’Informe 2017-2018 hi han participat un total de 23 autors i autores de diverses universitats i institucions, públiques i privades, coordinats per un equip editor format per Marta Civil i Serra (InCom-UAB) i Bernat López (URV). Carmina Crusafon Baqués, subdirectora de l’Observatorio Iberoamericano de la Comunicación (UAB), ha estat l’encarregada de redactar l’epíleg de l'obra. A l’acte de presentació, Carmina Crusafon Baqués ens explicarà breument el contingut de l’estudi.

L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte biennal de l’InCom-UAB, que va néixer l’any 2000 i ha comptat sempre amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Naturgy. Enguany, a més a més, compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, i per quart bienni consecutiu, amb la subscripció institucional de la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans. Aquest projecte de l’InCom-UAB forma part de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB).

Notícia web InCom-UAB, 23-05-2019: "L’InCom-UAB prepara la desena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018"

Notícia web InCom-UAB, 12-12-2018: “Reunió de treball de l’equip de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018"

Conferència de José Luis Terrón sobre l’estigma, els mitjans de comunicació i el VIH i la sida
José Luis Terrón, director de l’SCOMLab InCom-UAB, pronunciarà la conferència ‘Estigma, mitjans de comunicació, VIH i sida’, el 18 de novembre a les 18.30 hores, al Centre LGTBI de Barcelona