Amparo Huertas Bailén participa en el V Congreso Nacional TMIC-AEIC (UMU)

La directora de l’InCom-UAB va participar en la mesa plenària “Teories i mètodes alternatius no hegemònics de la investigació en comunicació” en el marc del V Congreso Nacional de la Sección Teorías y Métodos de Investigación de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), celebrat els dies 21 i 22 de novembre de 2019 a la Universidad de Murcia (UMU)

Bellaterra / Múrcia, 02‒12‒2019. Amparo Huertas Bailén va presentar la ponència “Investigar como proceso creativo” en una de les meses plenàries del V Congreso Nacional TMIC-AEIC, que portava per lema “Investigar la comunicació en i des de la periferia”. Juntament amb la directora de l’InCom-UAB, hi van participar Carlos Arcila (Universidad de Salamanca), que va presentar el projecte en el qual està ara implicat en l’àrea de la Intel·ligència Artificial, i Maite Gobantes (Universidad de Zaragoza), que, amb un estil literari, va fer una defensa de la història de la vida com a tècnica de recollida d’informació qualitativa. Carlos Lozano (Universidad Rey Juan Carlos) moderà el debat.

La participació de la directora de l’InCom-UAB i professora titular en el Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB es va dividir en tres parts: elements determinants en la definició del que és hegemònic, “punts cecs teoricmetodològics” i propostes de noves temàtiques i, sobretot, de nous enfocaments.

Leonarda García Jiménez fou la directora del congrés de la universitat seu. La Sección Temática Teorías y Métodos de Investigación en Comunicación de l’AE-IC està dirigida per Francisco Sierra Caballero.

Més informació sobre el V Congreso Nacional TMIC-AEIC

Presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, el 17 de desembre, a les 17.30h, al Palau Robert, a Barcelona
Estudiants de Moçambic aconsegueixen el títol de doctor, en el marc de la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)
Alexandre Dinis Zavale, Leonel Antonio Simila i Filipe Rui Baloi han defensat les seves respectives tesis doctorals al Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura (UAB). Els tres investigadors s’han pogut doctorar gràcies a l’ajut del Programa de cooperació de la Fundació Autònoma Solidària obtingut per la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB)