Visita del professor Víctor Marí Sáez

En col·laboració amb el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, l'InCom-UAB va organitzar el passat 6 de març el taller "Comunicar per transformar, transformar per comunicar. TIC des d'una perspectiva de canvi social "a càrrec de Víctor Manuel Marí, professor de la Universitat de Cadis, expert en comunicació educativa).

En el següent vídeo, Ana Fernández Viso, investigadora de l'Institut de la Comunicació (InCom-UAB), entrevista a Víctor Marí Sáez, autor del llibre "Comunicar para transformar, transformar para comunicar. Tecnologías de la información, organizaciones sociales y comunicación desde una perspectiva de cambio social" (Editorial Popular, 2012).

Víctor Marí Sáez és professor de l'Àrea de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universidad de Cádiz. Llicenciat en Comunicació Audiovisual (Universidad Complutense de Madrid) i Doctor en Periodisme (Universidad de Sevilla), premi extraordinari de Doctorat. És director del grup de recerca "Comunicació i Ciutadania Digital" i participa com a investigador en el projecte del Pla Nacional d'I+D "Noves tecnologies de la informació i la participació ciutadana". Expert en Comunicació Educativa, ha treballat com a assessor en comunicació per a diferents organitzacions socials espanyoles. Professor visitant, entre altres, a la Universidad Centroamericana José Simeón Cañas (El Salvador), Universidad de la Frontera (Xile) i Universidad de Roskilde (Dinamarca). Autor de nombrosos articles sobre comunicació, educació, participació social i desenvolupament publicats en revistes nacionals i internacionals especialitzades en la matèria. Autor de "Globalización, nuevas tecnologías y comunicación" (1999) i coordinador de "La red es de Todos. Cuando los movimientos sociales se apropian de la Red" (2004).

Posposada la presentació de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018. Properament anunciarem la nova data
Conferència de José Luis Terrón sobre l’estigma, els mitjans de comunicació i el VIH i la sida
José Luis Terrón, director de l’SCOMLab InCom-UAB, pronunciarà la conferència ‘Estigma, mitjans de comunicació, VIH i sida’, el 18 de novembre a les 18.30 hores, al Centre LGTBI de Barcelona
Hadriel Theodoro i Amparo Huertas Bailén publiquen un article sobre el tractament periodístic de les persones LGTBIQ+ a la revista Ámbitos